Minimalistický severský styl rámování do dřevěných rámů se hodí nejen k moderním obrazům, ale i dílům, které jsou samy o sobě tak výrazné, že rámování slouží především k jejich ochraně a musí zůstávat v pozadí.
Rámování do dřevěného rámu proto bylo ideální i k barevnému objektu. Prostorový 3D objekt chorvatské malířky a sochařky Ljerky Šibenik, která se jako avantgardní malířka soustředila mimo jiné na intenzivně barevné objekty minimalistického designu, vyžadoval velmi hluboký rám, který by celou hloubku obrazu pojal, aniž by jej jakkoli mačkal.
Obraz má navíc na zadní straně přípisy, které, bylo třeba v rámu ukázat. Rámování je proto oboustranné. Dílo je umístěné mezi dvěma paspartami s různými výřezy a mezi dvěma skly, obě jsou samozřejmě plně antireflexní, přední má vysokou ochranu proti UV záření, zadní pak již jen základní.
3D rámování