Rámování čínské malby na hedvábí
RÁMOVÁNÍ ČÍNSKÉ MALBY NA HEDVÁBÍ

Při rámování čínských a japonských maleb a plakátů na papíře a hedvábí je zapotřebí počítat s tím, že malby na hedvábí jsou obvykle již umístěny do hedvábného rámečku, který imituje paspartu. Na jednu stranu hedvábí a brokát zvyšují autentičnost obrazu, na druhou stranu to ale omezuje volnost při výběru rámu.

V případě tohoto obrazu je hedvábná pasparta například příliš bílá, což výběr vhodného rámu velmi komplikuje. Přestože vybraný zlatý dřevěný rám pochází ze srdce Toskánska, má „asijské srdce“, protože se svým jednoduchým tvarem a povrchem v antickém silně patinovaném zlatu s černo-hnědými a načervenalými detaily evokuje steré čínské detaily.

Rámování tak skvěle podpoří asijský charakter obrazu a výborně ladí s barvami štětcové malby. Rámování obrazu jsme samozřejmě zakončili galerijním antireflexním sklem, aby nic nekazilo dokonalý dojem celku.


Použitý rám: Dřevěný rám Bologni Arreda
Použité sklo: Speciální sklo Clarity by LarsonJuhl

Fotografováno ateliéru Fotoprome.cz

http://www.frame-it.cz
https://www.facebook.com/ramarstvi/
https://twitter.com/Frame_it_cz
Instagram: @frameit.cz | #frameitcz


Tisk stránky :: Zavřít okno
Frame-it.cz